My Hamster (Rocky)

Friday, Saturday and Sunday

er... sry guys for didnt post anything in weekand because I'm busying accompany my cousin "swim mountain play water" . hehe....

- Friday -
Happy Birthday Zhentasy..... We celebrated Zhen's birthday in Kaki Corner. The foods there quite nice and the price berpatutan also....



- Saturday -
Today my cousin come to my house. Lucky today he didnt ffk me, if not he = cham.... Today nth much to do, just bring him go cc play dota. Long time didnt play dota already but lucky that we still can owning for all the games.


- Sunday -
I go to see doctor again about my face...... nth much to describe. After I'm consume that green pills, the pimples become less and less but my face still no handsome. hehe.... After that, my cousin and me go to time square for window shopping. After gai gai, is time to fare-well with my cousin. We just met for 1 day..... Nvm, he promise that we will meet again soon.

1 hour before this post, suddenly I felt interesting to write smt in chinese. Then come out with this short essay.


我最大的敌人

每当我照镜子或是在大众场所时我都觉得蛮伤心。尤其是照镜子时的我都觉得没信心和伤心,而且有时会想要哭出来。然后都在想为什么我会拥有这样难看的脸。虽然每次都想蛮多理由来骗自己,可是都没效。有时还恨不得想把我的脸给挖掉。haihz... 可能这是神对我的惩罚。虽然我看了很多次医生,可是才好了少许而已。心里终觉得很对不起我的家人。因为花了他们不少钱来看医生。我很少会去瞄女生或是和女生交往,这不代表我是同性戀,只不过我是没信心。这都是因为我的长相!!不过没关系啦,人终是要开开心心的过每一天。而且我还有很多好朋友默默的支持我,陪我,给我勇气的走每一段路。谢谢。

Monday 24 November 2008

5 Comments:

aarongan said...

拥有一张完美无瑕的脸庞是每个人都希望拥有的。虽然你的脸被细菌感染暂时要依靠药物来慢慢复原。就因为这么一点小事你就对自己失去信心,未来还有很多任务很多障碍等着你去应付呢!一个女孩如果是因为你那俊俏的脸才跟你在一起,那你还是放弃吧因为以貌取人只会有不完美的下场!世界上有那么多残废人士,不见得他们对自己没信心。连你自己都对你自己没信心,那么外人怎样会对你有信心呢!

一个人如果每一次往负面的想法来看待自己的人生,他一辈子都在埋怨,当然好的事情只然而然会排斥他不接近他,他永远都会活在埋怨的世界,负面的事一个接一个的在他身上发生!

人要懂得往好的方面想,好事只然而然会来,抱着感恩的心来看待每一件事,你会发现世界很不一样的!!!

相信我也相信你自己吧!!! 加油!!!

samson said...

飞侠说得很对, 不可不赞成。。
支持他的每一句, 也永远支持开朗的你!


最高境界:
I become so numb~~


-一样的共同敌人-

٩๏̯͡๏)۶zhentasy٩๏̯͡๏)۶™ said...

Luckily got ''Flying prawn''with his Effective words...The world will be peaceful and wonderful....Bravo dailou!!Don be so emo la.....We all will face our own problems...No matter how,Juz we wan to try, to solve everything and i strongly believe that everything will be fine by one day!It's only depend on what u r thinking...U think ur perfect then u r perfect if u think u r retard means u r retard..Chill and relax+Good luck~~~U still got us if u don have girl...U still got chee chong~~...Fren is important!Girls are juz a needs...a needs to fullsil ur sexuality....@_@..*zhen...what r u talking about....?*LOL!Dai lou jia YOU!

yow yuen said...

wtf dailou racist..i dunno how read chinese..btw dailou..dun sad..u can fuck chee choong anytime u want

Ansonboy said...

y u suddenly like tat?

dun be so unconfidance lo,atleast u still have alots of friend like us to support u ma...

U sure can find ur true luv(爱一个人的感觉是怎样的?) in one day,dun be so sad ok? ^^

If u really nid,then go to pay la,nw got many type of gal tat u can choose,like,indonesia,china,malaysia,rusia,etc.

anyway be happy always ^^